Kurs | Liczba kursantów | Pierwszy rok nauki | Kolejne lata nauki | Ilość zajęć | Dodatkowe zniżki |
---|---|---|---|---|---|
Pandas | 5 - 7 osób | 27,44 zł za zajęcie 9 rat po 189 zł 1701zł za 62 zajęcia | 25 za zajęcie 12 rat I rata lipiec - 100 zł II rata sierpień - 100 zł III - XII raty - 150 zł 1700 zł za 68 zajęć | 62 zajęcia 30 minutowe lub 68 zajęć 30 minutowych | 80 zł dla drugiego członka rodziny 330 zł dla trzeciego i kolejnych członków rodziny Rodzina 3+ dodatkowe 50 zł zniżki |
Grizzlies | 5 - 7 osób | 40,50 zł za godzinę zajęć 9 rat po 279 zł 2511 zł za 62 zajęcia | 37 zł za godzinę zajęć 12 rat I rata lipiec - 100 zł II rata sierpień - 100 zł III - XII raty - 231,60 zł 2516 zł za 68 zajęć | 62 godzinne zajęcia (83 godziny lekcyjne) lub 68 godzinne zajęcia (91 godzin lekcyjnych) | 100 zł dla drugiego członka rodziny 500 zł dla trzeciego i kolejnych członków rodziny Rodzina 3+ dodatkowe 50 zł zniżki |
Grizzlies | 5 - 7 osób | 40,50 zł za godzinę zajęć 9 rat po 279 zł 2511 zł za 62 zajęcia | 37 zł za godzinę zajęć 12 rat I rata lipiec - 100 zł II rata sierpień - 100 zł III - XII raty - 231,60 zł 2516 zł za 68 zajęć | 62 godzinne zajęcia (83 godziny lekcyjne) lub 68 godzinne zajęcia (91 godzin lekcyjnych) | 100 zł dla drugiego członka rodziny 500 zł dla trzeciego i kolejnych członków rodziny Rodzina 3+ dodatkowe 50 zł zniżki |
W tym momencie roku, w którym jesteśmy, czyli krótko przed pierwszym dzwonkiem, chcę zaprezentować Wam korzyści wynikające z podjęcia nauki właśnie w naszym rozwoju językowym Home of Bears. Celowo podkreślam nazwę - Home of Bears - abyście dokładnie wiedzieli, że wszystko co opiszę poniżej jest tożsame z moim rozwojem językowym i żadną inną. Jesteśmy kraftowym rozwojem językowym, co oznacza iż działamy lokalnie i nie jesteśmy franczyzobiorcą czy też franczyzodawcą. Jesteśmy jedyni i unikatowi a nasze metody nauczania obecne są tylko u nas.
Jakie to wyjątkowe metody nauczania charakteryzują Home of Bears? Przede wszystkim jesteśmy pasjonatami NVC, czyli Porozumienia bez Przemocy, które w dużej mierze wpływa na obrany przez nas kierunek edukacji. Idziemy pod prąd głównego nurtu edukacyjnego, czyli robimy co? Pracujemy w oparciu o relację i o nią dbamy szczególnie, dla nas ważny jest każdy uczeń i każdy traktowany jest jak unikat. Czy boimy się konfliktów? Nie, patrzymy na nie bardziej jak na wyzwanie, czy zadanie. Konflikt będzie zawsze, nie pytamy o to czy on się pojawi, tylko kiedy. Wtedy korzystamy z metody SNO czyli sposobu rozwiązywani (...) czytaj więcej
Uczenie się języka może być przygodą, pełną wyzwań, plejady emocji, szukania strategii, patrzenia na to co chcę osiągnąć i jak chcę to zrobić, szukania sensu i porządku w tym co robię, przy jednoczesnym łagodnym spojrzeniu na siebie, patrzeniu z miłością i akcpetkafją na błędy i porażki, które przyjdzie mi przeżywać podczas tej podróży. Jakże ważne jest bezpieczeństwo i komfort oraz wsparcie i empatia - aby podróż ta mogła trwać i przynosiła coraz to nowe skarby w skrzyni pamięci.
Aby gromadzić i później wykorzystywać, konieczna jest chęć i autentyczny entuzjazm. Wszystko co to opisałam powyżej jest dla mnie synonimem “dobrego czasu”. Czasu, który buduje i ubogaca - nie jest poświęcony na ugniatanie, sterowanie, kształtowanie - raczej uwaga położona jest na towarzyszenie, wspieranie i bycie obecnym przy jednoczesnym roztaczaniu przestrzeni do realizacji określonych działań.
Uczenie dzieci w wieku przedszkolnym jest niezmiennie połączone z tworzeniem więzi i relacji, akceptacją na określone zachowania, wspó (...) czytaj więcej
Człowiek ucząc się języka - swoje ojczyste, czy obcego - najlepiej go przyswaja, gdy jest w nim zanurzony. Oznacza to, iż uczenie się następuje w sposób automatyczny, gdy komunikaty tworzone w danym języku otaczają nas i jesteśmy w gotowości i chęci do komunikacji - co oznacza potrzebę zrozumienia i przedstawienia swojego zdania.
Jedną ze strategii bycia otoczonym językiem obcym jest zanurzenie się w świecie muzyki. Piosenki i rymowanki są środkiem do realizacji celu - jakim jest rozwój językowy i wzrost kompetencji w rozumieniu, słyszeniu, mówieniu i komunikowaniu. Piosenki dla dzieci mają określony rytm i częstotliwość powtórzeń jest na tyle duża, iż dzieci są w stanie bardzo szybko wychwytywać określone słowa poprawnie je artykułując. Dodatkowo często za określoną piosenką idzie dawka emocjonalna - co oznacza, iż dziecko po prostu lubi dany utwór muzyczny, a co za tym idzie chce ciągle go słuchać. I to w dużej mierze przekłada się na umiejętności językowe, gdyż zgodnie z 4 korkami uczenia się - następuje 1. prezentacja, 2. kodowanie, 3. (...) czytaj więcej
W razie pytań zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie lub malowo.
Nasze biuro:
ul. Przyszowska 67
Gliwice
Godziny otwarcia:
Poniedziałek od 8:00 do 16:00
Wtorek od 10:00 do 18:00
Środa od 8:00 do 16:00
Czwartek od 10:00 do 18:00
Piątek od 10:00 do 18:00
Sobota od 10:00 do 18:00