Kursy języka angielskiego Pandas
Zajęcia z języka angielskiego dla dzieci w wieku przedszkolnymZapraszamy na kursy języka angielskiego przygotowane specjalnie dla Twojego malucha. Dzieci w wieku przedszkolnym mają specjalne potrzeby, które zaspokajamy na zajęciach w szkole językowej Home of Bears.
Formularz zapisu
Zapisz Swoje Dziecko
Z entuzjazmem w świat angielskiego
Zajęcia języka angielskiego dla przedszkolaków to 30 minutowe spotkania, odbywające się 2 razy w tygodniu. Zajęcia są prowadzone według energii: Teaching in empathy oraz Dynamic English – są to dwie metody akredytowane przez Home of Bears. Dzięki unikatowemu podejściu do edukacji, akceptacji, wdzięczności, życzliwości i autentyczności potrafimy stworzyć z dziećmi uczącymi się u nas relację, która stanowi podstawę zdobywania kolejnych sprawności i umiejętności. Czerpiemy z dziecięcego entuzjazmu – pobudzając go i pielęgnując tak aby wzrastał. Entuzjazm jest katalizatorem przyswajania wiedzy w sposób bezwiedny. Zajęcia języka angielskiego są prowadzone w 90% w języku angielskim, 10% języka polskiego jest to czas na tłumaczenie zwrotów, których się uczymy – tak aby dzieci mogły samodzielnie je wykorzystywać, w sytuacjach tożsamych dla nich – a co za tym idzie, wiedziały co mówią i były świadomymi użytkownikami języka angielskiego.
Kilka podstawowych
faktów o zajęciach z języka angielskiego dla przedszkolaków w Home of Bears:
- Zajęcia trwają 30 minut i są prowadzone 2 razy w tygodniu
- Zajęcia są prowadzone w 90% w języku angielskim
- Zajęcia są w 100% dywanowe – dzieci pracują z lektorką w kółku
- Zajęcia oparte są o pracę na materiałach wizualnych – typu flashcards i word cards
- Zajęcia angażują dzieci do pracy w różny sposób – od aktywności audialnych (słuchowych) po lingwistyczne (mówienie)
- Dzieci uczą się w oparciu o piosenki i rymowanki
- Dzieci przyswajają całe zdania, a każdy nowy temat jest wprowadzany na zasadzie odniesienia do tego co już było i jest im znane
Czy zajęcia z języka angielskiego Pandas Są dla Twojego dziecka? Przekonajmy sie!
Pierwsze trzy lata życia dzieci są niesamowicie cenne z perspektywy rozwoju, a co za tym idzie możliwości dzieci. Najnowsze badania wykazują, iż kontakt rodzica i dziecka powoduje aktywację określonych przestrzeni mózgu, a co za tym idzie zwiększa ilość wytworzonych połączeń nerwowych. Korzystając z tej wiedzy i kładąc ją u podstaw organizowania zajęć dla dzieci przedszkolnych, chcemy w Home of Bears zbudować bezpieczną przestrzeń do uczenia się języka obcego.
Stawiamy na relację, bo stanowi ona u nas podstawę procesu edukacyjnego – na każdym poziomie. Pracując z małymi dziećmi (w wieku od 3 do 6 lat) korzystamy z bycia obecnym tu i teraz, czerpiemy z dziecięcego entuzjazmu, dajemy dzieciom uwagę i komfort, uczymy ich świadomości własnych emocji – szczególnie tych, które pokazują iż jakaś potrzeba nie jest zaspokojona – i tego co można wtedy zrobić.
Pokazujemy czym jest akceptacja i życzliwość – dzięki czemu dzieci nie stają ze sobą w blokach startowych, a idą razem będąc uważnymi na siebie i innych. Każde dziecko jest inne – w Home of Bears to nie jest frazes – a fakt. Każde dziecko zatem przyswaja wiedzę w swoim indywidualnym tempie i rytmie. Bez pośpiechu, bez poganiania, bez porównywania i epitetowania i bez zewnętrznego sterowania.
Dzięki skorelowaniu tych elementów możemy osiągnąć rezultaty, które będą trwałe i staną się zalążkiem motywacji wewnętrznej. Motywacja wewnętrzna to taka postawa, która pozwala człowiekowi dążyć do samorozwoju, z czystej chęci nauczenia się nowych umiejętności, czy zdobycia nowych kompetencji.
Na każdym poziomie kursów PANDAS dzieci otrzymują materiały edukacyjne w postaci – Książeczki – zbudowanej z 3 autonomicznych części:
- Bears CARDS Jest to część, w której znajduje się cały spis leksyki i gramatyki, który będzie omawiany podczas rocznego kursu Pandas dla 3-latków. Znajdują się tam karty, które mogą służyć za plakaty, mapy mentalne oraz takie które trzeba wypełnić. Są one ustawione zgodnie z omawianym programem – tak aby dzieci miały możliwość powtarzania materiału wtedy kiedy mają na to ochotę, a jednocześnie zauważały w książce to czym zajmują się aktualnie na zajęciach.
- Bears STICKERS Jest to część, która ma na celu zabawę z dzieckiem w rozumienie zdań i ćwiczenie małej motoryki (naklejanie odpowiedniej naklejki). Każda karta Bears Stickers jest skorelowana z jednym całym tematem omawianym podczas rocznego kursu.
- Bears STORIES Jest to część książki, która polega na czytaniu opowiadania i pokazywaniu dzieciom określonych elementów, o których mowa w opowiadaniu. Czytanie po angielsku może być elementem wspólnego czytania – jako rytuał codzienny. W konsekwencji wzbogaci się dziecka słownik bierny – czyli słownictwo i zdania, które dziecko rozumie. Każde następne czytanie tego samego tekstu, przyczyni się do wzbogacenia słownika czynnego – czyli tego, co dziecko będzie umiało powiedzieć samodzielnie.
Oto nasze filary w pracy z przedszkolakami
Pracując z dziećmi przedszkolnymi pamiętamy o tym, co jest niewidoczne gołym okiem – to znaczy o procentujących aktywnościach, które nie przynoszą rezultatu już. Często po zajęciach dzieci są zasypywane pytaniami typu: Jak było? Co pamiętasz? Zaśpiewasz jakąś piosenkę? – tymczasem dzieci w wieku przedszkolnym mają uwagę, która skupia się w sposób sinusoidalny. Co oznacza, iż uwaga jest płynna i szybko ulega rozproszeniu. Nie zmienia to faktu, iż dzieci zapamiętują treści, o ile są one dla nich wartościowe, jeżeli treści łączą się z emocjami, które je zakorzeniają. Home of Bears to miejsce, w którym patrzymy na perspektywę dalszą niż jeden miesiąc, czy jeden rok. Tworzymy warunki do bezpiecznego przyswajania wiedzy, w oparciu o akceptację i życzliwość, a także wdzięczność. Nie stosujemy epitetów, porównań, ani żadnych form zewnętrznego motywowania, gdyż zależy nam na wypracowaniu takiego podejścia u dzieci, które nazywane jest – mózgiem na “tak”. Oznacza to, że dzieci nie reagują stresem, czy petryfikacją w sytuacji problematycznej, lecz potrafią spojrzeć na nią z perspektywy szansy i możliwości.
W Home of Bears pracujemy z dziećmi przedszkolnymi, w ramach kursów Pandas ucząc je języka angielskiego w akompaniamencie wartości oraz akceptacji własnych emocji.
Zajęcia Pandas odbywają się w naszych przytulnych przestrzeniach w Gliwicach i Żorach. Wybierz lokalizację najbliższą Twojemu domowi i spraw, by pierwsze spotkania z angielskim były pełne ciepła, radości i bezpieczeństwa.
Poznaj Pandas – kurs angielskiego dla przedszkolaków w Gliwicach i Żorach
Poznaj kurs Pandas w Home of Bears – radosne zajęcia angielskiego dla przedszkolaków w Gliwicach i Żorach! Nauka przez zabawę, ruch i emocje w małych grupach pełnych wsparcia i uśmiechu.
Flashcards, piosenki i rymowanki – jak uczymy angielskiego najmłodsze dzieci?
Sprawdź, jak w Home of Bears w Żorach i Gliwicach uczymy angielskiego najmłodsze dzieci za pomocą flashcards, piosenek i rymowanek! Nauka przez zabawę, ruch i emocje – skutecznie i z radością.
Dlaczego uczymy angielskiego w 90% po angielsku? 7 korzyści dla Twojego malucha
Poznaj 7 powodów, dla których w Home of Bears uczymy angielskiego w 90% po angielsku! Naturalne zanurzenie, emocje i zabawa – sprawdź, jak wspieramy rozwój dzieci w Żorach i Gliwicach.
Czy moje 3-letnie dziecko jest gotowe na naukę angielskiego? Sprawdź!
Czy trzylatek jest gotowy na naukę angielskiego? Sprawdź, jak w Home of Bears (Żory, Gliwice) pomagamy maluchom rozpocząć radosną przygodę z językiem poprzez zabawę i relację!
Entuzjazm dziecka a nauka języka – Jak w Home of Bears zamieniamy naukę w zabawę
Poznaj, jak w Home of Bears w Żorach i Gliwicach zamieniamy naukę angielskiego dla dzieci w radosną przygodę. Entuzjazm, ruch i empatia – klucze do skutecznej nauki!
Jak wyglądają zajęcia angielskiego dla przedszkolaków w Home of Bears? Krok po kroku
Zobacz, jak krok po kroku wyglądają zajęcia angielskiego dla przedszkolaków w Home of Bears (Żory, Gliwice). Ruch, relacja i nauka przez zabawę w atmosferze bezpieczeństwa i radości!
🐼 FAQ – Kursy Pandas (3–6 lat)
1. Od jakiego wieku dzieci mogą uczestniczyć w kursie Pandas?
Zajęcia są przeznaczone dla dzieci od 3. do 6. roku życia.
2. Czy rodzic może być obecny na zajęciach?
Tak, wprowadzamy dzieci stopniowo i rodzice mogą towarzyszyć maluchom na początku.
3. Ile dzieci liczy grupa?
Grupy są kameralne – zazwyczaj od 6 do 8 dzieci, aby zapewnić komfort i indywidualne podejście.
4. Czy dzieci muszą mówić po polsku, żeby uczestniczyć w zajęciach?
Nie – zajęcia prowadzone są z pełnym zrozumieniem dla etapu rozwoju dziecka. Używamy komunikacji niewerbalnej, gestów, obrazków i emocji.
5. Czy dzieci muszą znać już angielski?
Nie, zajęcia są stworzone z myślą o dzieciach, które dopiero osłuchują się z językiem.
6. Jak wygląda typowa lekcja?
Każde spotkanie to mieszanka zabawy, ruchu, śpiewu i rytuałów, które pomagają dzieciom poczuć się bezpiecznie. Powtarzalność elementów sprawia, że dzieci szybko odnajdują się w strukturze zajęć. Korzystamy z wielu bodźców: muzyki, kolorów, zapachów i rekwizytów, aby pobudzić zmysły i ułatwić zapamiętywanie.
7. Czy dziecko coś „wyniesie”, jeśli jeszcze nie mówi?
Tak – i to bardzo dużo! Nawet jeśli dziecko nie mówi jeszcze ani po polsku, ani po angielsku, jego mózg chłonie dźwięki, rytmy i struktury językowe. To tak zwana faza cichego okresu, która jest absolutnie naturalna i potrzebna. Dziecko zdobywa solidne podstawy do mówienia w przyszłości.
8. Ile trwa jedno spotkanie?
Zajęcia trwają zazwyczaj 30 minut, co odpowiada możliwościom koncentracji dzieci w tym wieku. W tym czasie intensywnie angażujemy uwagę dziecka poprzez różnorodne aktywności – ale bez przebodźcowania. Dzięki temu dzieci z niecierpliwością czekają na kolejne zajęcia.
9. Jakie materiały są używane podczas kursu?
Korzystamy z autorskich materiałów dostosowanych do wieku i potrzeb dzieci. Są to m.in. karty obrazkowe, sensoryczne zabawki, piosenki, pacynki, rekwizyty do zabaw ruchowych. Naszym celem jest stworzenie jak najbardziej angażującego i zmysłowego środowiska językowego.
10. Gdzie odbywają się zajęcia?
Zajęcia Pandas prowadzimy w naszych przyjaznych i bezpiecznych przestrzeniach w Gliwicach i Żorach. Oba miejsca są dostosowane do potrzeb małych dzieci – zapewniamy swobodę ruchu, miękkie dywany, kolory i elementy sprzyjające eksploracji.